AI-drivna CRM-programvaruplattformen
Symanto är en webbaserad programvara som har utformats för att effektivisera och förbättra CRM (kundrelationhantering) internt. Detta paket är lika lämpligt för större företag som för företag på företagsnivå.
Genom att omfamna många av grundprinciperna för välkända tjänster som Pipedrive Sales CRM, strävar Symanto efter att anta ett "mänskligt" tillvägagångssätt när det gäller kunder och till och med anställda. Därför ger det en mer organisk känsla jämfört med standardmetodik.
Användningen av psykologi
Systemet Symanto betonar betydelsen av psykologi inom försäljningspipelinen. Användare kan engagera sig med kunder på en mer personlig nivå, vilket leder till ökad försäljning och en övergripande förbättrad avkastning på investeringen (ROI).
Det smarta tillvägagångssättet för CRM
Symanto använder AI-baserade algoritmer och maskininlärning för att uppskatta realtidsmätningar som kundens känslor, produkters attraktionskraft och liknande relevanta ämnen. Det främsta målet är att ge användare insikter som överträffar äldre CRM-strategier.
Automatiserad ämnesanalys
Denna programvara kommer att bläddra igenom och sammanställa miljontals ämnen relaterade till branschen innan de grupperas i relevanta kategorier. Det är sedan möjligt att extrahera viktig information (som nyliga svar på en pågående marknadsföringskampanj). Därefter vidarebefordras dessa detaljer till relevanta intressenter, vilket gör att de kan anta en mycket mer proaktiv strategi för CRM som helhet.
Nästa nivå av kundrelationer
Medan andra liknande applikationer kan vara ganska användbara, som Bitrix24, kan det fortfarande finnas tillfällen när ett företag vill få en konkurrensfördel med hjälp av artificiell intelligens. I sådana fall kan Symanto vara ett klokt val.
Användarrecensioner om Symanto
Har du provat Symanto? Var den första att lämna din åsikt!